«Оқуға құштар мектеп» жобасы
«Оқуға құштар мектеп» жобасын жүзеге асыру
Жобаның мақсаты – еліміздегі кітапханалардың ахуалы мен көркем әдебиеттерге деген оқушылар мен жастардың қызығушылығын арттыру. Оқушылардың әдеби кітап оқуға құштарлығын оятып, кітап оқуға тарту.
«Оқуға құштар мектеп» жобасыны аясында көркем әдебиеттер тiзiмi 4 бағыт бойынша жүзеге аспақ.
- Еліміздің үздік классиктернің кітаптары
- Ана тіліне аударылған шетелдік әлем әдебиетінің жауһарлар
- Ақын-жазушылардың көркем шығармалары
- Сонымен бірге қазіргі заманғы ақын-жазушылардың кітаптары
Жаңа стандарттарда бастауыштағы оқушының оқу құзыретін қалыптастыру үшін әдеби оқу үйрену басымдық болып табылады. Әрине, адамның кітапқа деген қатынасы бастауыш мектеп жасында қалыптасады. Оңтайлы оқуға үйретудің біршама тиімді резервтерін атап айтуға болады.
Ұзақтығы көп емес, жаттығу жұмыстарының жиілігі маңызды
«Іштей оқу» бірнеше оқушының бір-біріне кедергі келтірмей іштей оқуы
Ұйықтар алдындағы оқу. Бұл жақсы нәтиже береді.
Оқушылардың оқырмандық іс-әрекетін жүйелі үш кезеңде ұйымдастыру ұсынылады:
1 кезең – сапалы оқу дағдысына жұмыс. Оқушыға жүгіртіп оқуға дағдыланбай тұрып басқа барлық пәндер мен бастауыш сыныпта МЖМБС-ты меңгеру қиын болады. Көркем әдеби шығарманың мәтінін меңгеру және одан қажетті ақпаратты алу мүмкіндігін дамыту;
2 кезең –құндылық бағдарларын дамытудағы оқушының іс-әрекеті, танымдық-коммуникативті қабылдау, эмоциялық жауаптылық, толғану, оқылған шығарма бойынша оқырманның пікірі;
3 кезең – кітап оқу мәдениетіне тәрбиелеу, өз бетінше оқуға дағдылану әрекеті.
«Артық ғылым кітапта,
Ерінбей оқып көруге» Абай Құнанбайұлы
Назарларыңызға рақмет!